Avtorstvo

Za vsako od fotografij, objavljenih na blogu, sem se moral na nek način potruditi. Če te zamika, da bi jo imel, uporabil, skopiral, bodi toliko prijazen in me obvesti.

Vse fotografije na tej strani so avtorsko zaščitene in jih brez dovoljenja avtorja ni dovoljeno kopirati - Boby26.







sobota, 26. november 2011

Pohorje - Črno jezero

Črno jezero na Pohorju - fotografije obdelane v orton tehniki.






3 komentarji:

  1. lepe fotografije pa še krasen dan si imel,mi je zelo všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  2. A so to obdelane fotografije, ki si jih že naložil na blogu dne "nedelja 10.april 2011"?

    OdgovoriIzbriši
  3. Boby veš,da sem se jas kopal v črnem jezeru ko sem bi kakih 12 let star sem doma blizu Areha pa smo hodli poleti tja!Šele sedaj vidim kako je lepo ko me ni več tam.Prijatelj lepo si poslikal hvala ti!
    Pauli
    Maribor

    OdgovoriIzbriši